FR   |   ENG
Yachtclub Flandria

Ligging

Grotere kaart weergeven

De Flandria Yachtclub met 70 individuele boxen en 350 meter langskade, ligt rustig gelegen op het kanaal Gent Brugge Oostende, in de dode kanaalarm ter hoogte van de Katelijnepoort en op wandelafstand van het historisch centrum van Brugge.

U vindt er tal van voorzienigen ,toiletten , douches, wasmachine , droogkast
faciliteiten voor mindervaliden , slipway, mogelijkheid tot bunkering en free wifi.

Varend, vanuit richting Gent bevindt de club zich op linkeroever ongeveer 1 km voorbij de Steenbruggebrug.  Komende vanuit richting Zeebrugge of Oostende, ligt onze haven 500 meter voorbij de Katelijnebrug aan stuurboordzijde.

Het marifoonkanaal voor de bediening van de bruggen: kanaal 18

Met de trein, eens uit het stationsgebouw, de weg rechts volgen , na 400 meter bevindt zich de haven

Met de bus, halte station, de weg rechts volgen, na 400 meter bevindt zich de haven

Met de wagen, Bargeweg 17 te 8000 Brugge